Я читаю, тому що: Книголюби готуються до “Книжкового арсеналу”

Весна — особливий час для книголюбів. І не лише тому, що на вулиці тепло і читати можна у парках та на терасах. Щороку наприкінці весни проходить Міжнародний фестиваль “Книжковий Арсенал” — цього разу перед’ювілейний, дев’ятий. Автори Promum вирішили підготуватися і поговорити з найцікавішими книжковими блогерами, аби не просто потусуватися на Арсеналі, а ще й поповнити свої бібліотеки крутими виданнями.


Оля Штець, авторка блогу @anniereadsbook


Моя улюблена дитяча книга: серія про “Гаррі Поттера”.


Зараз я читаю: «Щоденник книгаря» Шона Байзела і паралельно «Чому не варто боятися фемінізму» Тамари Марценюк.


На «Книжковому Арсеналі» я хочу купити: «Район Д» Артема Чеха, «Феміністки не носять рожевого», нову «Франческу» Доржа Бату, продовження «Варти у грі» Матолінець і ще багато-багато всього іншого.


Я читаю, тому що книжки – це любов. З ними можна вчитися, а можна й відпочивати. Нема нічого кращого, ніж гарна розважальна книжка під поганий настрій. Або крутий нон-фікшн — коли хочеться дізнаватися щось нове й цікаве.


Катерина Толокольнікова, журналістка, авторка блогу “What are you reading?”


Моя улюблена дитяча книга: «Гобіт, або Туди і Звідти» Дж.Р.Р.Толкіна.


Зараз я читаю: «Спитай у пилу» Джона Фанте.


На «Книжковому Арсеналі» я хочу купити: книжку оповідань Артема Чеха «Район Д», «Летючі змії» Ромена Ґарі та «Зникнення Стефані Мейлер» Жоеля Діккера.


Я читаю, тому що з дитинства це — один із улюблених способів провести вільний час.



Аннушка Дудко, авторка блогу @grennysmith


Моя улюблена дитяча книга: в голову приходять: «Маленька принцеса» і «Таємний сад» Френсіс Бернет і » Мумі-тролів» Туве Янсон. Насправді це дуже складне питання, бо я обожнюю дитячі книги. Багато читала в дитинстві і дякую мамі, що вона зберегла багато моїх книжок, до яких я досі повертаюсь.


Зараз я читаю: «Діти мої» Гузель Яхіної.


На «Книжковому Арсеналі» я хочу купити: найбільше я чекала ілюстровану «Історію магії» Джоан Роулінг. Ще хочу придбати для своєї бібліотеки «Океан в кінці вулиці» Ніла Геймана. З менш омріяних — «Клуб любителів книжок та пирогів з картопляного лушпиння» Енн Шеффер чи друга частина «Казок на ніч для дівчат бунтарок».


Я читаю, тому що я люблю мандрувати. А кожна обкладинка — це двері в інший світ, до якого я можу зазирнути, не встаючи з крісла.



Катерина Молочко, pr-менеджер та digital-спецiалiст, книголюб @katemolochko, засновниця декiлькох книжкових клубiв


Моя улюблена дитяча книга: “Гаррі Поттер” — серія про хлопчика, який вижив.


Зараз я читаю: новинку видавництва “Вівсянка” – “Приховане диво. Вся правда про анатомію жінки”.


На «Книжковому Арсеналі» я хочу купити: багато новинок видавництва “Наш формат” — “Фактологія. 10 хибних уявлень про світ, і чому все набагато краще, ніж ми думаємо”, “Наука для душі. Нотатки раціоналіста”, “Тут клює. Відверті історії українського бізнесмена” та інші.


Я читаю, тому що я це люблю.


Євгенія Самишкіна, авторка блогу @samyshka_j


Моя улюблена дитяча книга: я дуже люблю історії про мумі-тролів та Пеппі Довгапанчоху — зараз із задоволенням перечитую їх уже своїм дітям.


Улюблена книга мого малюка (Андрій, 6 р., Аня, 2.8 р.): син обожнює книги про динозаврів і серію книг «36і6 котів» Галини Вдовиченко, а донька полюбляє віммельбухи з віконцями і «Кошкин дом» Маршака.


На «Книжковому Арсеналі» я хочу купити: найбажаніші книги — це «Франческа» (друга частина) Доржа Бату, «Казки на нiч для дiвчата-бунтарок» (друга частина) та історії про цуценяту «Рексик» для моїх дітей.


Я читаю своєму малюку, тому що сама з дитинства люблю читати. Книги — це мій особистий спосіб релаксу. І в дітях розвиваю любов до читання, аби вони росли всебічно розвиненими, цінували літературу і відволікалися від ґаджетів.



Ірина Юрченко, книжковий блогер @irinyurch, ініціаторка проекту #chitachi


Моя улюблена дитяча книга: «Мері Поппінс» Памели Треверс.


Улюблена книга мого малюка (Сашко, 2.9 р.): «Друзі ведмедика Бадді» Штефані Дале


На «Книжковому Арсеналі» я хочу купити: «Франческа. Володарка офіцерського жетона» Дорж Бату; «Всі крапки над «І»сторією: Сторітелінг для сценаристів, письменників та блогерів» Сергій Гаврилов; «Я і Конституція».


Я читаю своєму малюку, тому що йому це подобається. Та й не можу не читати.



Марія Зброй, керівник медіа-відділу дизайн-бюро ODESD2, автор книжкового блогу @maria_pravda


Моя улюблена дитяча книга: «Мері Поппінс», Памела Треверс. Ну бо яка Маша не захоче прочитати про тезку?


Улюблена книга мого малюка (Ярослава, 10 місяців): якою може бути улюблена книга в 10 місяців? Будь-яка, якщо її можна гризти! Насправді, книжки у нас шанують, і улюблена — «Fluffy animals» видавництва Dorling Kindersley.


На «Книжковому Арсеналі» я хочу купити: собі — український переклад «Гри престолів» і «Феміністки не носять рожевого та інші вигадки». Донечці — книжки про зайчика Йорґа Мюле.


Я читаю своєму малюку, тому що не можу не читати. Вважаю, що це одне з найкращих спільних занять для батьків та дітей, і сподіваюсь таким чином прищепити доні любов до книги.



Ксенія Сокульська, авторка “Vaenn’s BookBlog”


Моя улюблена дитяча книга: серія «Роздобудьки» Мері Нортон — чудові казки, що розповідають про чарівне поруч.


Зараз я читаю: з дорослого — «Книжкову обитель» Домініка Фортьє, з дитячого — «Starry River of the Sky» Ґрейс Лін.


На «Книжковому Арсеналі» я хочу купити: «Феміністки не носять рожевого» Скарлетт Кертіс (уважно слідкую за профеміністичним нон-фікшном), «Вокзал на вулиці Відчаю» Чайни М’євіля (нарешті українською видають класику New Weird), «Байдужість» Мартини Бунди (цікавлюсь романами про стосунки між жінками) та низку коміксів.


Я читаю, тому що це одночасно дає і крила, і нові світи, які можна облетіти завдяки цим крилам.


Вадим Дідик, книжковий блогер @thedudewhoreads


Моя улюблена дитяча книга: «Страна без волшебства» англійського письменника Стівена Елбоза.


Зараз я читаю: паперову — детективну новинку «Мовчазна пацієнтка» Алекса Майклідіса, на електронці — «Гру престолів», щоб хоч якось пережити недолугий фінал серіалу, слухаю аудіокнигу — Юхан Теорін і його «Мертвая зыбь».


На «Книжковому Арсеналі» я хочу купити: не планую купувати багато книг, бо маю ще купу непрочитаних. Буду ходити між столами, гортати книги і до чого ляже душа — те і куплю.


Я читаю, тому що це приносить мені задоволення. Я люблю цікаві, якісні, сильні історії і не люблю очевидних авторських повчань.



Ніка, має блог в Instagram @obsessed_with_books_cosmetics, де ділиться відгуками і емоціями про прочитані книги


Моя улюблена дитяча книга: “Тореадори з Васюківки” Всеволода Нестайка.


Зараз я читаю: Фелікс, Нет і Ніка та банда «Невидимих» — першу книгу популярної серії підліткового фентезі польського письменника Рафала Косіка.


На «Книжковому Арсеналі» я хочу купити: «Франческа. Володарка офіцерського жетона», «Справа Василя Стуса», «Хранителі книги», «Терор», «Історія магії», «Летючі змії». Але це не фінальний список — дозволяю собі спонтанні покупки!


Я читаю, тому що так я можу відволіктися, пережити пригоду, дізнатися щось нове та отримати заряд натхнення.



Катя Луганська, SMM-ниця, копірайтерка, авторка блогу «Привычка читать»


Моя улюблена дитяча книга: свого часу майже одразу почала читати дорослі, фантастичні оповідання — за це вдячна батькові. Найбільш «дитячий» з моїх кумирів, мабуть, Жуль Верн. Зараз мені подобаються книги моєї доньки Аліси, якій ще немає трьох років: “Неймовірна історія про велет-грушку” Якоба Мартіна Стріда, «Вітер у вербах» Кеннета Грема, «Фантастичні історії на добраніч” Ервіна Мозера.


Зараз я читаю: «Міс Підземка» Девіда Духовни — таке собі поєднання «Американських богів» та міфа про Орфея та Еврідіку, дуже стильне, з багатьма алюзіями і величезною любов’ю до Нью-Йорку.


На «Книжковому Арсеналі» я хочу купити: продовження історії про Франческу — «Франческа. Володарка офіцерського жетона» Доржа Бату. Особисто для мене, це не лише чудова і повна людяного гумору історія, але й феміністична (у хорошому сенсі слова) книга. Протестую український переклад  «Стоунера» Джона Вільямса. І ще куплю «Прибуття» Шона Тена — це шикарно видана історія без слів, я люблю такі погортати сама і навіть з маленькою донечкою, щоб вона звикала до промовистих ілюстрацій.


Я читаю, тому що не вмію не читати. Для мене читання — як кохання до чоловіка: щось буденне, без чого я не уявляю свого життя, і, водночас, те, що перехоплює подих і затягує. А ще я читаю, бо хочу, щоб читали мої діти!


Оксана Ласка, авторка книжкового блогу @wanderlust_reading


Моя улюблена дитяча книга: «Енн із Зелених Дахів» Люсі-Мод Монтгомері. Але важко визначитись з однією, бо дуже люблю дитячу літературу.


Зараз я читаю: «Змій з Ессексу» Сари Перрі.


На «Книжковому Арсеналі» я хочу купити: «Жінки, що біжать з вовками» Клариси Пінколи Естес; «Клуб любителів книжок та пирогів з картопляного лушпиння» Мері Енн Шефер та Енні Берровз; «Феміністки не носять рожевого та інші вигадки» Скарлетт Кертіс.


Я читаю, тому що не знаю, як це — не читати. Не відкривати нові світи, не проживати з героями їхні життя, не поринати в пригоди. Без читання моє життя не стало б пусткою, але втратило б багато кольорів.





Let's block ads! (Why?)

Отправить комментарий

0 Комментарии